Splošni pogoji

SPLOŠNI POGOJI POSLOVANJA

 

Dobrodošli na spletnem mestu www.allyearshop.si, s katerim upravlja podjetje Allyear d.o.o. (v nadaljevanju: podjetje). Prosimo vas, da kot obiskovalec našega spletnega mesta upoštevate vse spodaj naštete pogoje. S pregledovanjem ali uporabljanjem tega spletnega mesta potrjujete, da ste te pogoje prebrali, da jih razumete ter se z njimi strinjate in jih v celoti sprejemate.

Lastnik spletnega mesta bo s potrebno skrbnostjo poizkušalo zagotavljati natančnost in ažurnost podatkov na spletnem mestu. Hkrati si pridržuje pravice, da spreminja vsebino spletnega mesta ali preneha z njegovim dopolnjevanjem kadarkoli, brez vsakršnega predhodnega obvestila in ne prevzema nobenih odgovornosti za ponovno obnovo spletnega mesta. Prav tako lahko lastnik spletnega mesta kadarkoli in brez kakršnegakoli obvestila spremeni storitve, izdelke, cene ali programe, opisane na tem spletnem mestu. Uporaba blagovne znamke lastnika spletnega mesta je dovoljena le s predhodnim dovoljenjem lastnika spletnega mesta. Vsa besedila, slike ter ostale vsebine, ki so prikazane na spletnem mestu, je izbral in uredil lastnik spletnega mesta in so zgolj informativni podatki, zbrani z namenom predstavitve storitev podjetja Allyear d.o.o..

SPLETNA TRGOVINA ALLYEARSHOP.SI

Splošni pogoji spletne trgovine so sestavljeni v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot), Zakonom o varstvu osebnih podatkov (ZVOP-1), Splošno uredbo EU o varstvu podatkov (GDPR) ter Zakonom o elektronskih komunikacijah (ZEKom-1), upoštevajo pa tudi mednarodne kodekse e-poslovanja.

Splošni pogoji poslovanja določajo delovanje spletne trgovine, pravice in obveznosti uporabnika in spletne trgovine ter urejajo poslovni odnos med spletno trgovino in kupcem. Kupca zavezujejo splošni pogoji, ki so veljavni v trenutku nakupa (oddaje spletnega naročila). Uporabnik je ob oddaji naročila vsakič posebej opozorjen na splošne pogoje poslovanja in z oddajo naročila potrdi svojo seznanjenost z njimi.

Nakup v spletni trgovini ALLYEARSHOP.si je mogoč z registracijo. Ob registraciji obiskovalec pridobi uporabniško ime, ki je enako naslovu njegove elektronske pošte ter geslo. Z registracijo obiskovalec postane uporabnik spletne trgovine

 

Podatki o podjetju in ustanovitev podjetja

Podatki o podjetju

Ime podjetja: ALLYEAR  d.o.o.
Sedež podjetja: Zgornje Pirniče 71/c,1215 MEDVODE-SLOVENIJA

Spletna stran: www.allyearshop.si
E-mail naslov: info@allyearshop.si

Davčna številka: 89794125
Matična številka: 8693269000

Zavezanec za DDV: DA

Transakcijski račun: SI56 0284 4026 3452 519 (NLB d.d.)

Podatki o ustanovitvi

Datum vpisa pri registrskem organu: 10.8.2020

Registrski organ: AJPES, izpostava Ljubljana

(povzetek zakonodaje)

S spletno trgovino www.allyearshop.si (v nadaljevanju "spletna trgovina") upravlja podjetje ALLYEAR d.o.o. (v nadaljevanju »ponudnik«).

Ponudnik se zavezuje, da bo kupcu vselej zagotovil naslednje informacije:

a) identiteto podjetja (ime in sedež podjetja, številka registra),
b) kontaktne podatke, ki uporabniku omogočajo hitro in učinkovito komunikacijo (e-pošta),
c) bistvene značilnosti blaga oziroma storitev (vključno s poprodajnimi storitvami in garancijami),
d) dostopnost artiklov (vsak artikel ali storitev, ki je v ponudbi na spletnem mestu, naj bi bil dostopen v razumljivem roku),
e) pogoje dostave artiklov ali izvršitve storitve (način, kraj in rok dostave),
f) vse cene morajo biti jasno in nedvoumno določene in razvidno mora biti prikazano, ali že vsebujejo davke in stroške prevoza,
g) način plačila in dostave,
h) časovno veljavnost ponudbe,
i) rok, v katerem je še možno odstopiti od pogodbe in pogojih za odstop; poleg tega tudi o tem, če in koliko stane kupca vračilo artikla,
j) pojasnilo postopka ob pritožbi, vključno z vsemi podatki o kontaktni osebi ali službi za stike s kupci.
f.) seznanitev z odgovornostjo za stvarne napake

 

 

Postopek nakupa, plačilo in prevzem blaga

 

Postopek nakupa

Kupec izbere artikel, ki ga želi kupiti in ga doda v košarico. V košarico lahko kupec da neomejeno številko artiklov. Pri artiklih, kjer je možnih več različnih kombinacij artikla (velikost, barva itd.) se kupec odloči za željeno kombinacijo in šele nato doda artikel v košarico (sistem ne dovoljuje, da lahko kupec doda spremenljiv artikel brez, da bi izbral vse zahtevane izbire).

V košarici kot tudi na zaključku nakupa ima kupec možnost spreminjati količino artiklov v košarici in odstraniti artikel.

Na zaključku nakupa mora kupec vpisati svoje podatke (ime in priimek, naslov, telefonsko številko in elektronski naslov). Vsi podatki so obvezni in so shranjeni na varnem mestu. Kupec ima nato možnost izbrati vrsto dostave in način plačila (ob plačilu po povzetju kupec doplača 1.99€ vključno z DDV ob plačilu kurirju ob dostavi). Nato ima možnost še enkrat pregledati celotno košarico. Nakup potrdi kupec s klikom na »Kupi zdaj«. V kolikor kupec ni izpolnil vseh potrebnih podatkov ga bo spletna stran na to opozorila.

Dostava blaga

V ceni ni vključen morebiten strošek dostave. Strošek dostave je razviden v spletni trgovini, kjer imate možnost izbire dostave. Podjetje ponuja dva načina dostave: standard in express. Ključna razlika med tema dvema načinoma dostave je v tem, da se naročila z express dostavo prioritetno obravnavajo in pakirajo.  Prosimo vas, da pred izbiro načina dostave preverite ceno, ki je navedena ob posamezni izbiri. Ob zaključku naročila se vam prikaže pregled cene, ki je razdeljen na strošek nakupa, strošek dostave in skupen strošek.

Pri plačilu po povzetju dostavna služba pri dostavi paketa obračuna provizijo, kot je bila obračunana ob oddaji naročila.  V primeru plačila naročila s kreditno kartico ali Paypalom v času oddaje naročila, tega stroška ni.

Naročeni izdelki vam bodo dostavljeni na naslov, ki ste ga navedli kot naslov za dostavo.

Predviden rok dostave je Kupcu na voljo ob oddaji naročila. Podjetje pa si pridržuje pravico, da dostavni rok podaljša v primeru povečanega povpraševanja ali zamud dostavnih služb. Dostave potekajo večinoma v dopoldanskem času. V primeru, da v času dostave pošiljke ne morete prevzeti, dostavna služba s kupcem poskuša uskladiti način in kraj dostave.

V primeru, da dostavljavec s kupcem ne uspe vzpostaviti stika, se poskus dostave ponovi naslednji delovni dan in v primeru drugega neuspeha se paket z izdelki vrne pošiljatelju.

Za neuspešno dostavljena pred-plačana naročila se vračilo kupnine izvede samodejno v 8 (osmih) delovnih dneh po tem, ko skladišče evidentira vračilo paketa ali ko Podjetje ugotovi, da paket ni bil uspešno dostavljen.

 

Način plačila

V spletni trgovini www.allyearshop.si ponudnik omogoča plačilo po povzetju (ob plačilu po povzetju se kupcu zaračuna dodaten strošek v vrednosti 1.99€, kar je tudi vidno ob zadnjem koraku pred potrditvijo nakupa) in kreditnih kartic (kupec je preusmerjen na varno spletno mesto kjer dokonča nakup). Ponudnik izda račun na trajnem mediju.

Cene

Cene veljajo v trenutku oddaje naročila in nimajo v naprej določene veljavnosti. Cene veljajo v primeru plačila z zgoraj navedenimi načini plačila, pod zgoraj navedenimi pogoji. Kljub izjemnim naporom, da bi zagotovili najbolj ažurne in točne podatke, se lahko zgodi, da je podatek o ceni napačen. V tem primeru, ali v primeru, da se cena artikla spremeni med obdelavo naročila, bo ponudnik kupcu omogočil odstop od nakupa, hkrati pa bo ponudnik kupcu ponudil rešitev, ki bo šla v obojestransko zadovoljstvo.

Vse cene so v evrih in vključujejo DDV. Ponudnik si pridržuje pravico do dnevnih sprememb cen, razen če ni drugače navedeno.

Cene navedene na spletni strani ne vključujejo stroškov poštnine.

Vse znižane cene veljajo do razprodaje zalog.

Dobavni rok

Dobavni rok je izražen v številu delovnih dni – v delavnikih. Za izdelke, ki so na zalogi je dobavni rok naslednji delovni dan po prejemu naročila do 12:00 ure v tistem dnevu. V kolikor je za naročen izdelek rok dobave daljši, ponudnik uporabniku/kupcu pošlje elektronsko obvestilo o predvidenem možnem roku dobave. Ponudnik si pridržuje pravico, da za določen ali nedoločen čas omeji ali popolnoma ustavi prodajo določenih ali celo vseh izdelkov, za določen ali nedoločen čas omeji dostop do spletne trgovine, da popolnoma ustavi dostop do spletne trgovine ali drugače omeji ali ustavi poslovanje spletne trgovine.

Pravica od odstopa nakupa, garancija in vračilo blaga

Pravica od odstopa nakupa

Potrošnik (navedeno velja izključno za fizične osebe, ki pridobijo blago za namene izven svoje pridobitne dejavnosti) ima pravico, da v 14 dneh od prevzema artiklov podjetju sporoči (e-naslov: info@allyearshop.si), da odstopa od pogodbe, ne da bi mu bilo treba navesti razlog za svojo odločitev. Rok se začne šteti en dan po datumu prevzema. Edini strošek, ki bremeni potrošnika v zvezi z odstopom od pogodbe, je strošek vračila artikla (ki se v primeru pošiljanja obračunava po ceniku dostavne službe in je odvisen od tega ali gre za pošiljko/paket/tovor). Artikel je potrebno vrniti prodajalcu najkasneje v roku 14 dni od oddanega sporočila o odstopu od pogodbe (nakupa).

Potrošnik artiklov ne sme neovirano uporabljati do odstopa od pogodbe. Potrošnik sme opraviti ogled in preizkus artiklov v obsegu, kot je to nujno potrebno za ugotovitev dejanskega stanja. Potrošnik odgovarja za zmanjšanje vrednosti blaga, če zmanjšanje posledica ravnanja, ki ni nujno potrebno za ugotovitev narave, lastnosti in delovanja blaga.

Garancija

Za določene artikle v naši ponudbi velja 12 mesecev garancije. Garancijo lahko uveljavljate le za tehnične artikle in elektronske naprave v naši ponudbi. Garancija teče od datuma prejema blaga. Garancijo lahko uveljavljate skladno z 19. členom Zakona o varstvu potrošnikov na podlagi računa, ki velja kot garancijski list.

Podjetje si pridržuje pravico, da zavrne garancijo v primeru, da zahtevku ni priložen račun ali da račun ni čitljiv oz. je kako drugače nepopoln.

Garancija ne velja v primeru:

  • fizične poškodbe;
  • obrabe zaradi uporabe;
  • napak, ki nastanejo zaradi napačne, neustrezne in malomarne uporabe artikla.

Izdelke, za katere uveljavljate garancijo, je potrebno pregledati, zato zahtevku za garancijo priložite fotografije oz. videoposnetke, ki izkazujejo napako. V kolikor bo to potrebno, vas bomo prosili, da nam izdelek vrnete, da ga lahko pregledamo.

V primeru, da vam zahtevek za garancijo odobrimo, vam bomo zagotovili nov izdelek, pravico pa imate tudi zahtevati popravilo vašega izdelka, pri čemer vas opozarjamo, da je rok popravila daljši od dobavnega roka za novi izdelek. V kolikor traja popravilo več kot 45 dni, vam izdelek zamenjamo z novim, če to ni mogoče, pa v celoti povrnemo kupnino za izdelek.

 

Stvarna napaka

Potrošnik lahko napake na kupljenem blagu uveljavlja iz naslova garancije ali iz naslova stvarne napake, kot to predvideva Zakon o varstvu potrošnikov- ZVPOt.

Potrošnik, ki je pravilno obvestil prodajalca o napaki, ima pravico od prodajalca zahtevati, da:

  • Odpravi napako na blagu ali
  • Vrne del plačanega zneska v sorazmerju z napako ali
  • Blago z napako zamenja z novim brezhibnim blagom ali
  • Vrne plačani znesek.

V vsakem primeru ima potrošnik tudi pravico, da od prodajalca zahteva povrnitev škode, zlasti pa povračilo stroškov materiala, nadomestnih delov, dela, prenosa in prevoza izdelkov, ki nastanejo zaradi izpolnitve obveznosti iz prejšnjega odstavka tega člena.

Pravice potrošnika iz prvega odstavka prenehajo veljati s potekom dveh let od dneva, ko je o stvarni napaki obvestil prodajalca.

Kdaj prodajalec ne odgovarja za stvarne napake?

Prodajalec ne odgovarja za stvarne napake na blagu, ki se pokažejo potem, ko mineta dve leti, odkar je bila stvar izročena. Če je predmet pogodbe med prodajalcem in kupcem rabljena stvar, ne odgovarjamo za stvarne napake na blagu, ki se pokažejo potem, ko mine leto dni, odkar je bila stvar izročena. Šteje se, da je napaka na stvari obstajala že v času izročitve, če se pojavi v roku šest mesecev od izročitve.

Vračilo poškodovanih pošiljk

Če si ob prevzemu pošiljke opazil, da je artikel ali paket fizično poškodovan, v njem manjka vsebina ali kaže znake odprtja, morate sprožiti postopek reklamacije pri podjetju prek katerega ste prejeli blago. To storite tako, da paket zavrnete, in izpolnite obrazec Zapisnik o poškodovani pošiljki. Skupaj s podjetjem, ki vam je paket dostavil bomo poskrbeli, da bo reklamacija rešena v najkrajšem možnem času. Priporočamo pa, da paket odprete v pričo kurirja, tako lahko vsako poškodbo kurir zabeleži v času prisotnosti ob oddaji paketa.

Pritožbe in spori

Ponudnik spoštuje veljavno zakonodajo o varstvu potrošnikov. Pritožba se odda prek e-poštnega naslova info@allyearshop.si ali prek reklamacijskega postopka objavljenega na spletni strani LINK DO POVEZAVE Z OBRAZCEM O REKLAMACIJI Postopek obravnave pritožbe je zaupen. Podjetje se trudi, da se spori rešujejo izvensodensko.

Podjetje ALLYEAR d.o.o. ne priznava nobenega IRPS izvajalca (izvajalca za izvensodno reševanje potrošniških sporov).

Elektronska povezava do platforme za spletno reševanje potrošniških sporov: https://ec.europa.eu/consumers/odr/main/index.cfm?event=main.home2.show&lng=EN

Podjetje ALLYEAR d.o.o. je registrirano v platformo Evropske Unije za spletno reševanje potrošniških sporov.

Varnost in komunikacija

Varnost

Ponudnik uporablja ustrezna tehnološka in organizacijska sredstva za zaščito prenosa in shranjevanje osebnih podatkov, naročil ter plačil. Ponudnik ne prevzema nobene odgovornosti in ne more biti odškodninsko odgovoren za kakršnekoli poškodbe računalniške/strojne opreme ali druge lastnine ter morebitne vnose virusov, ki bi lahko prizadeli uporabnikovo opremo zaradi obiska spletne strani, prenosov besedil, slik, podatkov. Za varovanje osebnih podatkov je odgovoren tudi uporabnik sam, in sicer tako, da poskrbi za varnost svojega uporabniškega imena in gesla ter ustrezno programsko (protivirusno) zaščito svojega računalnika. Uporabnik jamči za točnost in resničnost vseh posredovanih podatkov ter ponudniku odgovarja za morebitno nastalo škodo, zaradi netočnih in neresničnih podatkov.

Pravica do zasebnosti

Ponudnik se zavezuje k trajnemu varovanju vseh osebnih podatkov v skladu z Zakonom o varstvu osebnih podatkov (Ur. list RS št. 86/2004), Zakonom o elektronskih komunikacijah (ZEK-om, Ur. list RS, št. 43/2004) in zakonom o zavarovalništvu. Vsi podatki, pridobljeni s spletne strani: www.allyearshop.si bodo uporabljeni izključno za pošiljanje informativnega gradiva, ponudb, računov in ostale potrebne komunikacije.

Komunikacija

Ponudnik bo z uporabnikom stopil v stik preko sredstev komunikacij na daljavo le, če temu uporabnik izrecno ne nasprotuje.

Oglasna elektronska sporočila bodo vsebovala naslednje sestavine:

jasno in nedvoumno bodo označena kot oglasna sporočila,

pošiljatelj bo jasno razviden,

različne akcije, promocije in druge tržne tehnike bodo označene kot takšne. Prav tako bodo jasno določeni pogoji udeležbe v njih,

jasno bo predstavljen način odjave od prejemanja oglasnih sporočil,

željo uporabnika, da ne želi prejemati oglasnih sporočil, bo ponudnik izrecno spoštoval.

Komentarji in mnenja uporabnikov

Mnenja oziroma komentarji uporabnikov ter recenzije izdelkov, ki jih kupci napišejo, so del funkcionalnosti trgovine, ki so namenjene skupnosti uporabnikov. Ponudnik omogoča, da mnenje napiše katerikoli registrirani uporabnik trgovine, pred dokončno objavo pa jih ponudnik pregleda. Ponudnik ne bo objavil mnenj oziroma prispevkov, ki so kakorkoli žaljivi, obsceni ali po mnenju ponudnika ne nudijo koristi drugim uporabnikom in obiskovalcem.

Z oddajo mnenja ali komentarja se uporabnik izrecno strinja s pogoji uporabe in ponudniku dovoljuje objavo dela ali celotnega teksta v vseh elektronskih in drugih medijih. Ponudnik ima pravico vsebino uporabljati časovno neomejeno in za katerikoli namen, ki je v poslovnem interesu ponudnika, vključno z objavo v oglasih ali drugih marketinških komunikacijah. Avtor mnenja hkrati izjavlja in zagotavlja, da je lastnik materialnih in moralnih avtorskih pravic za napisana mnenja in komentarje ter da te pravice ne izključno in časovno neomejeno prenaša na ponudnika.

Odveza odgovornosti

Ponudnik se po svojih najboljših možnostih trudi zagotoviti ažurnost in pravilnost podatkov, ki so objavljeni na spletni strani. V posameznih primerih pa se lahko zgodi, da vam ponudnik izdelka ne more dostaviti, ker je razprodan in ni več na zalogi. V takem primeru, bo ponudnik kupca obvestil o spremembah in mu omogočil odstop od naročila ali zamenjavo naročenega artikla.

Lastninska pravica

Ponudnik si pridržuje lastninsko pravico na poslanih izdelkih, vse dotlej dokler le-ti niso v celoti plačani. Vse cene so v EUR.

Vse pravice pridržane. ALLYEAR d.o.o.